• Hakkımızda
    • Hakkımızda
      • Akademisyenlerimiz
      • Sektörel İşbirlikleri
  • Öğrenciler
    • Öğrenciler
      • Çift Anadal ve Yandal
      • Erasmus
      • Ders Planları
      • Zorunlu Staj
  • ARAŞTIRMA
    • Araştırma
      • Araştırmalar
      • Araştırma Grupları
      • Yayınlar
  • FADPORT
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı
  • Hakkımızda
    • Hakkımızda
      • Akademisyenlerimiz
      • Sektörel İşbirlikleri
  • Öğrenciler
    • Öğrenciler
      • Çift Anadal ve Yandal
      • Erasmus
      • Ders Planları
      • Zorunlu Staj
  • ARAŞTIRMA
    • Araştırma
      • Araştırmalar
      • Araştırma Grupları
      • Yayınlar
  • FADPORT
  • ADAY
    • Lisans
    • Lisansüstü
    • KHAS Eğitim Modeli
    • International Office
    • Erasmus & Exchange Office
    • Beyaz Güvercinler Burs Programı
  • ÖĞRENCİ
    • Akademik Takvim
    • Öğrenci İşleri Direktörlüğü
    • Öğrenci El Kitabı
    • KHAS Learn
    • Sparks
    • Öğrenci E-posta
    • Şifre Sıfırlama İşlemleri
    • Öğrenci Hesapları Destek Formu
    • Formlar
  • MEZUN
    • Mezunlarla İlişkiler Ofisi
    • Formlar
  • MyKHAS
  • KADİR HAS VAKFI
  • HIZLI MENÜ
    • Akademik Takvim
    • Öğrenci E-posta
    • Personel E-posta
    • KHAS Learn
    • Sparks
    • Bologna
    • EBYS
  • Mobil
    • ADAY
      • Lisans
      • Lisansüstü
      • KHAS Eğitim Modeli
      • International Office
      • Erasmus & Exchange Office
      • Beyaz Güvercinler Burs Programı
    • ÖĞRENCİ
      • Akademik Takvim
      • Öğrenci İşleri Direktörlüğü
      • Öğrenci El Kitabı
      • KHAS Learn
      • Sparks
      • Öğrenci E-posta
      • Şifre Sıfırlama İşlemleri
      • Öğrenci Hesapları Destek Formu
      • Formlar
    • MEZUN
      • Mezunlarla İlişkiler Ofisi
      • Formlar
    • MyKHAS
    • KADİR HAS VAKFI
    • HIZLI MENÜ
      • Akademik Takvim
      • Öğrenci E-posta
      • Personel E-posta
      • KHAS Learn
      • Sparks
      • Bologna
      • EBYS

Uncategorized @tr

Anasayfa » TÜBİTAK 1005 Kapsamında Üniversitemize Proje Desteği

TÜBİTAK 1005 Kapsamında Üniversitemize Proje Desteği

31 Mayıs 2022
TÜBİTAK 1005 Kapsamında Üniversitemize Proje Desteği
Enerji Sistemleri Mühendisliği bölümümüzden Prof. Dr. Ş. Volkan Ediger’in “Avrupa Yeşil Mutabakatı Çerçevesinde Adana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesi’nin Eko-Endüstriyel Parka Dönüştürülmesi Amacıyla Döngüsel Ekonomi ve Endüstriyel Simbiyozun Geliştirilmesi” başlıklı projesi, TÜBİTAK 1005 – Ulusal Yeni Fikirler ve Ürünler Araştırma Destek Programı kapsamında desteklenmeye hak kazanmıştır. Proje önerisi kapsamında, Avrupa Yeşil Mutabakatı (AYM) sürecinin iki konusu olan Endüstriyel Simbiyoz ve Emisyon Ticaret Sistemi (ETS) konularının Türkiye Organize Sanayi Bölgeleri (OSB) bünyesinde faaliyet gösteren firmalara olan etkilerinin asgariye indirilmesini sağlayacak bir faydalı model ve yöntem geliştirilmesi amaçlanmaktadır. Bunun için, Adana Hacı Sabancı Organize Sanayi Bölgesi (AOSB) pilot OSB olarak seçilmiş olup bu bölgede 33 üretim tesisi ile faaliyet gösteren 22 AOSB firmasında pilot uygulama yapılması öngörülmektedir. Bu projenin çıktıları ile OSB’lerin Eko Endüstriyel Park (EEP) olma hedeflerine ulaşabilmeleri için gerekli olan yol haritasının belirlenmesi amaçlanmaktadır. Hocamızı tebrik eder, araştırmalarında başarılar dileriz.
  • Share:

Ara

Son Haberler

FADPORT Açıldı!
19Şub2021
Prof. Dr. Banu Manav Joined KHAS University Department of Interior Architecture and Environmental Design
29Eyl2020
FADPORT is Open!
19Şub2021
Sanat Tasarım Fakültesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Murat Çetin ve Ekibine Ödül
13Oca2015
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü Mezunlarımıza IM 2000 İç Mimarlık Ödüllerinde Mansiyon Ödülü
26Oca2021
Doç. Dr. Murat Çetin’e Birincilik Ödülü
29May2015
Sanat ve Tasarım Fakültesi

+90 (212) 533 65 32/ 1301-1315
[email protected]

Cibali Mah. Kadir Has Cad.
34083 Fatih / İSTANBUL

Facebook Twitter
Sanat ve Tasarım Fakültesi

+90 (212) 533 65 32/ 1301-1315
[email protected]

Cibali Mah. Kadir Has Cad.
34083 Fatih / İSTANBUL

© Telif Hakkı 2022. Tüm Hakları Saklıdır.

  • KVKK Aydınlatma Metni